2 Mart 2018 Cuma

Her Hafta Bir Kitap


    Çoğu kimse hayatının çok yoğun geçtiğini ve dolayısıyla çok meşgul olduğunu düşünür. Bazıları haklıdır da. Önceden ben de bu yoğun insanlardan biriydim. Şimdi değilim. Bu durumu fırsata çevirip, düzenli bir şekilde her hafta bir kitap okuyarak, burada okuduğum kitap hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım. Bu cümlemden kitap okumaya yeni başladığım anlaşılmasın tabii ki. Böylesi bir düzen içerisinde okumak için artık vaktim var anlamında söylüyorum.

    Bana atış serbest olduğu gibi, olur da benim haricimde başka birileri daha buraya yazdıklarımı okursa, ona da benim yazdıklarım hakkında atış serbest.

    Alışkanlık haline getirdiğim üzere her kitabı okumadan evvel iç kapağına kurşun kalemle birşeyler çizerim. Genellikle yazarın portresi olur bu. O çizimleri de burada paylaşacağım. Buradaki bütün paylaşımlarda görsel olarak sadece kendi çizimlerimi kullanmayı hedefliyorum.

    "Her Hafta Bir Kitap" hedefiyle hafta ortasında çıktığım bu yolculukta, sene sonunda bakalım kaç kitap hakkında burada atıp tutmuş olacağım. 

   Önceden okumuş olduğum kitaplar hakkında da okuma günlüğüme düştüğüm notlara göz gezdirerek bir kaç satır yazacağım. Çizmişsem iç kapak çizimlerini de koyacağım.

    Şimdiden hepimize iyi okumalar...

"Yazılarımı burada kaleme alıyorum"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder